Sayfalar

intrnetten gerçekten para kazanabilir misin.?

15 Aralık 2011 Perşembe

3 saat içinde 145 TL kazanılır mı?


çevremde edindiğim izlenimler sonucunda insanların bu tür konulara nekadar çekinceli baktıklarının farkına vardım. bu konular ile ilgili bir çok yazı var ama aralarında en çok ilgimi çeken yazılar bunlar oldu. bu yazıları yazarından onay alarak yayınlıyorum...
(aşağıdaki yazı alıntıdır)
Bundan 2 ay önce kendisinin kim olduğunu açıklamaya cesaret edemeyen biri saçma sapan yorumlar yazmaya başlamıştı. Bugün yine aynı bebe 3 kuruşluk beyni ile yorumlamış ama yayınlamadım, onu rezil etmek istemiyorum çünkü. İddiası şu; Bu sitede övdüğüm ürünlerin hepsi aslında benimmiş veya çok yakın arkadaşlarımınmış, gerisini ise karalıyormuşum!
Öncelikle biliyorsunuz ki benim XTicaret’de satılan bir ürünüm yok, hatta ClickBankers Pro V.01 ve New.01′ i de satıştan kaldırdım. XTicaret üzerinden kazanıyorum evet, ama bunu (bazıları gibi) sadece kendi kitabımın satışından elde etmiyorum. Yukarıda bugün sadece 3 saat içinde elde ettiğim kazancımı yayınladım, ürünlerin hiçbiri benim değildir.
Ayrıca bu konuda mütevazi olmayacağım, iddia ediyorum ki yerel affiliate marketing piyasasında en iyi bir iki kişiden biriyim. “Google reklam parası bas, satarsa şansıma” zihniyetini sevmem ve para ile reklam vermem. Zaten tek bildiği Google Adwords ile reklam vermek olan acemilerin kendini affiliate uzmanı olarak ilan etmesine kıl oluyorum. Muhtemelen de onlar tarafından karalama sayfaları açılıyor, saçma sapan yorumlar yapılıyor vs..
Her neyse, ben şuyum ben buyum demekten hoşlanan biri değilim ama benzer zihniyette okuyucular olabilir diye bu yazıyı yazmak istedim.
Unutmayın, siz kazanabilirsiniz veya kazanamazsınız ama internetten para kazanılır. Bu sıradışı bir durum değil.
İnternetten Türkçe siteler ile sermayesizrisksiz ve ayda 1000-5000 TL kazanmanın yollarını Canlı seminerler desteğinde öğrenmek için buraya tıklayın. Clickbank ile para kazanmayı öğreten en iyi eğitim seti için  ise buraya tıklayın.

 

NOT: bu yazı Clikbankers sitesi yazarı, Teoman Arslan tarafından yazılmış olup kendisinin onayı ile yayınlanmıştır. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder